Освітня програма "Лідер у мені"

Розпочати

Опис програми

Програма «Лідер у мені» створена «FranklinCoveyEducation» в Україні, яка є компанією №1 у світі з розвитку лідерства.

Розробники:

Мюріел Саммерс - двічі вчителька року у США, авторка методики «Leader in Me», яку використовують понад 5 000 шкіл у 50+ країнах світу.

Тетяна Гордієнко - директорка з питань упровадження та реалізації навчальних програм «FranklinCoveyEducation» в Україні, тренерка курсів соціально-емоційного навчання «Лідер у Мені», «7 звичок високоефективних людей», «7 звичок високоефективних сімей».

Навчальні матеріали передбачають ознайомлення учасників з такими питаннями: 7 звичок високоефективних людей як основи особистої ефективності. Особистісний та міжособистісний розвиток. Зміни парадигм в сучасній освіті. Принципи ефективності. Узгодження системи освіти зі спільним баченням школи. Визначення Надзвичайно Важливих Цілей. Парадигма Цілісної особистості. 4 Принципи успішних лідерів для вирішення «4 хронічничних проблем». Розкриття талантів та потенціалу членів колективу для досягнення значущих цілей закладу освіти. Довіра в колективі. Здоровий мікроклімат у колективі. Залучення зацікавлених осіб до створення чіткого, переконливого та надійного спільного бачення школи. Створення чіткого та переконливого спільного бачення (візії) та надійної стратегії розвитку закладу освіти.

Мета:

- Пояснити учасникам життєво важливу роль довіри в ефективному лідерстві.

- Визначити ключові елементи успішного лідерства.

- Познайомити з поняттям Парадигма цілісної особистості.

- Пояснити зв'язок між Парадигмою цілісної особистості та рівнями залучення.

- Познайомити з 4 Принципами успішних лідерів.

- Визначити можливості для успішного лідерства.

Завдання:

- Сформулювати в учасників зв'язки між характером, компетентністю, довірою та відповідальністю.

- Вчити оцінювати свою поведінку як зразок, щоб викликати довіру.

- Визначити вплив чотирьох форм поведінки довіри у школі.

- Визначити один з напрямків удосконалення в кожному з чотирьох Принципів успішних лідерів, над яким учасники працюватимуть з метою максимального прояву ефективного лідерства.

- Визначити свої Найважливіші виклики лідерства.

- Сформулювати особисті лідерські Надзвичайно Важливі Цілі.

- Створити особистий план лідерства, використовуючи 4 Правила Виконання.

- Допомогти учасникам визначити особистий тип лідерства.

За результатами навчання слухачі повинні

знати:

- Що означає поняття Парадигма цілісної особистості.

- З яких компонентів складаються 4 Принципи успішних лідерів.

- Які існують «4 хронічні шкільні проблеми» та шляхи їх вирішення.

- Як рівень довіри впливає на формування здорового мікроклімату в колективі.

- Що таке спільне бачення (візія) та стратегія.

уміти:

- Оцінювати своє лідерство в контексті «Парадигми цілісної особистості».

- Оцінювати свої сильні сторони та можливості для вдосконалення кожного з чотирьох Принципів.

- Застосовувати 4 Принципи успішних лідерів для вирішення «4 хронічних шкільних проблем».

- Застосовувати такі інструменти, як «Шукач прогалин» та «Чотири Правила Виконання», для покращення системи роботи в закладі освіти.

- Керувати процесом створення чіткого та переконливого спільного бачення (візії) та надійної стратегії для закладу освіти.

- Моделювати поведінку довіри шляхом впровадження Лідерських бесід, надаючи працівникам можливість повністю реалізувати свій потенціал.

 

Після проходження он-лайн курсу, необхідно виконати практичне завдання. Вимоги щодо виконання практичного завдання:

- Обʼєм роботи: 1-2 сторінки. - Формат документу: Microsoft Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифта: 14. - Форма оформлення: довільна. - Термін виконання: до 7 днів після опрацювання матеріалів модулей 1-7.
- Документ надіслати на електронну адресу: t.hordienko@fceukraine.com

Більш делально з практичним завданням можна ознайомитись у файлі, прікріпленому нижче

*Виконання практичної роботи є обовʼязковою вимогою для отримання сертифікату

Модулі програми

Файли та матеріали

Модуль-8_-Практичне-завдання 6 грудня 2022