Освітня програма "Лідер у мені"
РозпочатиОпис програми
Програма «Лідер у мені» створена «FranklinCoveyEducation» в Україні, яка є компанією №1 у світі з розвитку лідерства.
Розробники:
Мюріел Саммерс - двічі вчителька року у США, авторка методики «Leader in Me», яку використовують понад 5 000 шкіл у 50+ країнах світу.
Тетяна Гордієнко - директорка з питань упровадження та реалізації навчальних програм «FranklinCoveyEducation» в Україні, тренерка курсів соціально-емоційного навчання «Лідер у Мені», «7 звичок високоефективних людей», «7 звичок високоефективних сімей».
Навчальні матеріали передбачають ознайомлення учасників з такими питаннями: 7 звичок високоефективних людей як основи особистої ефективності. Особистісний та міжособистісний розвиток. Зміни парадигм в сучасній освіті. Принципи ефективності. Узгодження системи освіти зі спільним баченням школи. Визначення Надзвичайно Важливих Цілей. Парадигма Цілісної особистості. 4 Принципи успішних лідерів для вирішення «4 хронічничних проблем». Розкриття талантів та потенціалу членів колективу для досягнення значущих цілей закладу освіти. Довіра в колективі. Здоровий мікроклімат у колективі. Залучення зацікавлених осіб до створення чіткого, переконливого та надійного спільного бачення школи. Створення чіткого та переконливого спільного бачення (візії) та надійної стратегії розвитку закладу освіти.
Мета:
- Пояснити учасникам життєво важливу роль довіри в ефективному лідерстві.
- Визначити ключові елементи успішного лідерства.
- Познайомити з поняттям Парадигма цілісної особистості.
- Пояснити зв'язок між Парадигмою цілісної особистості та рівнями залучення.
- Познайомити з 4 Принципами успішних лідерів.
- Визначити можливості для успішного лідерства.
Завдання:
- Сформулювати в учасників зв'язки між характером, компетентністю, довірою та відповідальністю.
- Вчити оцінювати свою поведінку як зразок, щоб викликати довіру.
- Визначити вплив чотирьох форм поведінки довіри у школі.
- Визначити один з напрямків удосконалення в кожному з чотирьох Принципів успішних лідерів, над яким учасники працюватимуть з метою максимального прояву ефективного лідерства.
- Визначити свої Найважливіші виклики лідерства.
- Сформулювати особисті лідерські Надзвичайно Важливі Цілі.
- Створити особистий план лідерства, використовуючи 4 Правила Виконання.
- Допомогти учасникам визначити особистий тип лідерства.
За результатами навчання слухачі повинні
знати:
- Що означає поняття Парадигма цілісної особистості.
- З яких компонентів складаються 4 Принципи успішних лідерів.
- Які існують «4 хронічні шкільні проблеми» та шляхи їх вирішення.
- Як рівень довіри впливає на формування здорового мікроклімату в колективі.
- Що таке спільне бачення (візія) та стратегія.
уміти:
- Оцінювати своє лідерство в контексті «Парадигми цілісної особистості».
- Оцінювати свої сильні сторони та можливості для вдосконалення кожного з чотирьох Принципів.
- Застосовувати 4 Принципи успішних лідерів для вирішення «4 хронічних шкільних проблем».
- Застосовувати такі інструменти, як «Шукач прогалин» та «Чотири Правила Виконання», для покращення системи роботи в закладі освіти.
- Керувати процесом створення чіткого та переконливого спільного бачення (візії) та надійної стратегії для закладу освіти.
- Моделювати поведінку довіри шляхом впровадження Лідерських бесід, надаючи працівникам можливість повністю реалізувати свій потенціал.
Після проходження он-лайн курсу, необхідно виконати практичне завдання. Вимоги щодо виконання практичного завдання:
- Обʼєм роботи: 1-2 сторінки. - Формат документу: Microsoft Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифта: 14. - Форма оформлення: довільна. - Термін виконання: до 7 днів після опрацювання матеріалів модулей 1-7.
- Документ надіслати на електронну адресу: t.hordienko@fceukraine.com
Більш делально з практичним завданням можна ознайомитись у файлі, прікріпленому нижче
*Виконання практичної роботи є обовʼязковою вимогою для отримання сертифікату